Wednesday, November 18, 2009

Kenduri Kawen


dis weekand nak p Gopeng la plak.. kawan2 yang baca nie jom la p skali.. membe aku yang kawin nie suroh ajak membe2 yang len.. kalo terer teka la sapa yang kawen? sape lagi kalo bukan ady.. xde orang len dah yang dok kat Gopeng.. owh.. bule n ejump pun dok Gopeng jugak.. alang2 dah kat gopeng 2 jom ar join sekali.. dapat makan free..

harap2 dorang punya wedding berjalan dengan lancar.. kalo x aku nak p tolong dorang kat Gopeng.. tapi dah keje macam mana nak tolong kan.. xpela.. orang2 kampung dia mesti ramai yang datang tolong.. kekasih pilihan hati dia orang Gopeng jugak kalo xsalah aku la.. hahha..

aku?? lain udang lain garam.. lain orang lain ragam.. hahha.. ble plak nak kawen nie.. awek pun xda lagi.. nak mencari malas plak.. lagi pun dah xda hati kat orang len.. tgu je la.. kalo da jodoh aku ngan dya xkemana.. dya mesti cari aku balik.. rindunya.. huhhu.. aduh.. tiba2 plak kepala aku pening balik nie.. jangan la jadi teruk lagi..

jangan lupa hari ahad 22 November 2009 nie.. Gopeng!! tunggu aku.. sambil tue p la tgk keadaan teluk intan.. tempat kelahiran aku.. hahha.. 2 pun kalo jumpa jalan..



1 comments:

Armyrule said...

mari kita mkn nasi myk kat Gopeng...slrupp...sehingga menjilat telinga ni kesodapannya..hahaha

Search