Tuesday, November 24, 2009

Rancangan TVChaon





Aduhai.. raya haji dah nak dekat nie.. plan xda lagi.. ingat nak p penang la p raya dengan budak2 penang.. dah lama xlepak dengan dorang.. tapi kalo nak p nanti da problem laen plak.. nie yang malas nie.. nak pakai duit sapa ntah.. hahha.. erm.. camne eyh? ha? idea2..

kalo sume budak2 penang balik raya haji nie xpa la jugak.. paklahh ajak p sekali pulang ke penang.. kalo aku xp dengan dia maybe aku xp trus penang.. hmm.. tapi 2 la.. dia nak balik hari rabu malam bersamaan dengan malam sok.. hahha.. nak p ke x nie.. kalo aris raya kat johor? physunk kat Pahang? Ammar kat perlis? Wa kat Melaka? sapa ja da kat sana? huhhu.. mesti tinggal black, paklahh, jay.. xramai la plak.. nanti bosan la plak.. xpun aku p jap je? hahha.. aduhai.. banyak betol persoalan..

budak2 tempat keje aku nak p Pangkor plak miggu lepas raya.. ingat nak follow la.. macam menarik.. dorang nie semua otak xbetol sikit.. hope aku xterjebak dengan gejala yang xsihat.. amin.. kalo bos sponsor penginapan, transport maybe aku p kot.. syah (bukan aku k) dah minta dengan bos tapi xapprove lagi.. kena tgu.. tgu.. dan tgu..

nanti la sambung laen.. pening kepala plak nie.. tata~~ titi~~ tuttut~~ ngee..




0 comments:

Search