Friday, December 25, 2009

Aduh!!






Cuti yang membosankan.. aku xtau nak watpa.. nak buat proposal yang bos aku bagi pun xbleh.. nak tau x sebab pe?? hmm.. sebab xda microsoft word.. hahha.. macam mane eh?? aku xda idea nak buat set up company 2.. experience pun xda.. bukan senang nak dapat offer dari bos..masalah2.. kenalah kawan aku dari sabah 2 balik minggu depan.. macam2 xleh buat kalo xda microsoft words..

Minggu depan lecturer datang visit.. hmm.. nampak nya slide presentation aku xdapat la nak buat.. nie lagi 1 problem.. hope lecturer yang baekk datang.. kalo dia marah2 aku buat bodo je la.. banyak jugak keja nak kena buat sebelum masuk sem nie.. report la, proposal la, log book la, adeh.. minggu depan M cakap dah nak kena masuk building.. yesh!!! dah xpayah nak berhujan panas lagi..

Kalo sebelum nie kena buat kerja bawah matahari yang panas terik n fuh.. xtahan.. hahha.. next week jugak M (aku punya GM) nak ajar system dalam building.. wah.. nampak macam menarik.. tapi maybe connection yang aku dah blaja dalam power U kot.. sebelum nie pun macam sama ja.. dari

MSB ( Main Switch Board) ----> SSB (Sub-Switch Board) ----> DB ( Distribution Board)

Pape pun aku tunggu n lihat je la.. banyak lagi yang aku kena blajar kalo nak buat company sendiri.. hmm.. bila la nak masuk duit loan nie.. dah kering nie.. hahha.. kalo x bleh jugak cuti2 nie aku cabot p Penang jumpa kawan2.. bosan gila.. semua xleh buat.. haih!!







0 comments:

Search