Sunday, March 7, 2010

Hari Ini Hari Apa??




Selamat Datang Ke Chaon Zone.. Eh.. dengar x? sape yang dengar angkat tangan? \0/.. okey2.. semangat je sampai angkat dua-dua belah tangan.. Hari ini dalam sejarah.. Gua berasa sangat bengang.. Sampai selsema trus.. Eh.. boleh ke macam tue.. hahha.. Sape tau nyanyi? JOm2 karok sama-sama.. Ilangkan tension.. melalak dengan sepenuh jiwa.. tanpa pedulikan jiran-jiran.. hahha.. Baiklah.. Tanpa segan silu gua menjemput saudara Akim Untuk menyampaikan Sebuah lagu yang Bertajuk.. Bengang!! \o/.. JOm Layan

Gambar menunjukkan rasa Bengang sumbangan Enche Google..




Aku bosan dengan cintamu..
Aku rasa buang masa..
Kau selalu mendustakan cintaku..
Aku fikir kau tak searus..
lebih baik ku beralih..
Biarkan diriku terus bersendiri..

Ku tak fikir engkau setia..
Walau jasad dan juga nyawa..
Sebagai tanda cintamu padaku katamu..


Tak mungkin ku percaya..
Kata-kata yang penuh dusta..
Hanyalah bibir berkata..
Yang memilukan..
Menambah bengang rasa hampa..
Terus hingga diriku terasa..


Cukup Berkali Kau Berkata..
Jangan Diulang lagi Dusta..
Jangan Kau Pujuk Hati Yang Terluka..
Tak Mungkin Akan Ku Kembali..
Jika Janji Sekadar Mimpi..
Tak Mungkin bersama..
Dirimu yang sering berDusta..


Tak Mungkin Ku Percaya..
Kata-kata Yang Penuh Dusta..
Hanyalah Bibir Berkata..
Yang Memilukan..
Menambahkan Bengang Rasa Apa..
Terus Sinari Diriku..

Benci Hatiku Diserang Pilu..
Benci Hatiku Teringat Janji Mu..
OoooOo...Cara Mu..
Akan Ku Teruskan..
Hidupku ooooo..Tanpa Mu..


Tak Mungkin Ku Percaya..
Kata-kata Yang Penuh Dusta..
Hanyalah Bibir Berkata..
Yang Memilukan..
Menambahkan Bengang Rasa Apa..
Terus Sinari Diriku terasa..




Ps: Perasaan gua untuk hari nie... sambil menjeling jeling saudara MIRO di depan.. hahha.. munkinkah dia berasa bengang kepada gua sebab buka lagu kuat2.. Owh.. ampun2..
Ps: lagi satu saje nak testing speed typing.. Akhirnya kalah jugak sebab tak tau lirik sangat.. dush!!

17 comments:

Badak Comel said...

hari ni hari isnin. agaga. apa lah

tricksrex said...

haha sian rosyam nor tu ko pasang lagu kuat2

Chaon Cornerz said...

Badak Comel:
baikk.. hari nie hari isnin.. ok2.. hahha..

Trex:
xpa.. dia jeling2 je..

old_trafford said...

hari ni hari isnin bro..hehe..fuyoo ada akim kat sini..

Chaon Cornerz said...

hahha.. skrang aku dah kompius.. haih..

Jaki Jambu said...

lalalala.... lepaking sini..

q-nizam said...

hari ni hari raya...fuh xsabar betul nak tunggu raya..
benggang..oo bengang..

Chaon Cornerz said...

lambat lagi raya ejum oi.. haih..

LyanaSyaZam said...

issshhh apa la ko ni..chaon..ari ni pun x tau ari apa..ha gi bukak kelender cepat tngk ari ni..ari apa...hahahaha

Chaon Cornerz said...

yela.. ari cuti rasa macam tak cuti lak.. jadi compius.. hahha..

-FiNaZ- said...

lar..hari pun leh confuse ke?
tue la,banyak sgat guna otak tuk b'fikir.. =p

.::WaNiE::. said...

bengang?? xnak la lagu hepi2 nak lah

Chaon Cornerz said...

-FiNaZ-:
hahha.. bengang punya pasal sampai kompius.. lalalalala...

.::WaNiE::.:
Ni untuk karoke minggu nie.. lepas geram.. nanti lagu len plak.. hehhe..

mello said...

lagu ni seswai klau aku yg nyanyi.. mmg masuk ngan jiwa aku skang tp aku masih lembut hati.. tak sampai tahap bakar barang2 n kete tu mcm dlm video..hehehehe

Chaon Cornerz said...

mello:
Jom layan sama-sama! hahha.. Apo kono Enche mello, jangan emosi2.. bak kata sape ntah.. tingkatkan prestasi, kurangkan kotroversi.. hahha..

RaMa2UnGU said...

hoh? bengang kah? rilek chill je bro..hiks

Chaon Cornerz said...

RaMa2UnGU:
hoho.. memang tengah rilex pun..

Search