Wednesday, November 18, 2009

Bohsan!!



Aduhai.. bosan gle malam nie.. penat pun da jugak.. xtau la nak wat pe n ntah la aku tgu pe lagi.. gila bab1 btol minggu nie.. arini aku banyak gila keja.. eh.. xda la banyak sangat.. tapi boleh la.. yang jadi penat nya aku pulak kena bawak van arini.. dengan xda lesen.. slumber ja boleh lepas roadblok.. buat muka yakin sikit.. polis terus lepas.. xsangka tempat yang aku keja nie sorang pun xda lesen.. bukan setakat lesen lori ja.. van, keta, motor apatah lagi truck.. hahha.. bongok la depa nie.. apsal n macam mana dorang leh masuk company nie aku pun xpaham..

Apa lagi nak dikata.. lalalla.. hahha.. lagu xpdc.. arini aku buat pa ja.. kira aku jadi driver ja arini.. hahha.. keja pun xpayah buat.. penat pusing 1 subang punya pasal.. nasib baik la bos aku nie xbising kat aku sebab rambut panjang.. sayang ja nak potong rambut nie.. biar sampai panjang n terus panjang n malas nak potong.. hahha.. dah la tengah senkek nie.. harap duit nak makan ja.. nasib la dorang bagi umah sewa.. kalo x lagi la aku papa kedana..

Arini aku bosan sangat.. kalo macam semalam best jugak men futsal dengan budak2 tempat keja.. walaupun kalah tapi dengan bergaya.. boleh la team lawan main sungguh2.. dorang sampai xreti melawak.. hahha.. menang sikit ja.. kalo team aku main sungguh2 mesti boleh menang punya la.. Arini balik Shah alam dok umah membe.. budak2 tempat keja plak xda xtiviti.. dah dok shah alam nie men internet la plak.. dah lama xmain.. hahha..

lamanya xbalik LANGAT.. rindu my parents.. hmm.. xpela.. lagi pun aku dah janji kalo selagi aku xbaik balik dengan dya aku xkan balik.. biar la pe pun dorang nak cakap.. hahha.. tunggu la eh.. mayb one day aku akan balik jugak.. ok la.. nak main game la plak.. penat plak berceloteh panjang2 nie.. hahha.. chow..



0 comments:

Search