Friday, January 28, 2011

Aktiviti Jelajah Belog Bermula! Terima Kasih Semua




Welcome To Orange Club

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Fuhh kiri fuhh kanan. Penuh berhabuk blog ini. Rasa macam dah lama tinggal tanpa sebarang maklumat terbaru. Biasala kan. Tengah sibuk. hahha. Mungkin banyak juga yang saya terlepas dalam dunia blog ini. Jangan kedekut pula nak kongsi. Kalau bab-bab nak naikkan trafik blog dengan mudah, Keywords berkesan dan mendapat hit yang tinggi tue jangan lupa. Penting tue. hahha! 


Gambar Hiasan Semata-mata sumbangan Google

Sempat juga saya ronda-ronda blog kawan-kawan dan banyak jugak perubahan yang dilakukan. Yusenze dengan domain yang baru. Wachak dan azizankadir dengan tema baru. Mario ngan Kech same je. Bile nak tukar tema baru? hahha.. Banyak lagi yang saya intai-intai dan jadi silent reader. Kalau nak list semua sampai esok pun tak habis. Hahha. Semuanya hebat-hebat! 

Terima kasih tidak terhingga kepada semua blogger-blogger yang sudi follow dan menjadi sebahagian dari Orange Club ini. Tanpa anda semua blog ini akan sunyi sepi tanpa pengunjung. Hahha. Kepada yang ter'google' dan terjumpa blog ini, terima kasih juga diucapkan. Rasanya macam nak buat hit counter. Barang sesiapa yang tidak nampak counter di sidebar sebelah kanan boleh tinggalkan pesanan diruangan komen dibawah. 


Gambar Hiasan / Wallpaper menarik sumbangan Google.

Jom Blogwalking untuk isi masa lapang. hahha! 

0 comments:

Search