Saturday, January 1, 2011

Selamat Tinggal 2010 | Selamat Tahun Baru 2011





Welcome to Orange Club 

Assalamualaikum dan salam sejahtera. lama betol aku tak hapdate blog. Sampai berhabuk, banyak sawang silap-silap dah ada penunggu kat blog nie. hahha.. Terima kasih kepada semua yang sudi melawat blog nie walaupun aku tak berapa rajin nak hapdate skrang. Di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat tahun baru 2011 kepada semua rakyat Malaysia dan kepada semua penduduk di muka bumi ini. hahha..

Tahun Baru 2011 sumbangan Google

Mulakan tahun baru ini dengan langkah kanan. Pasti semua orang ada azam baru sempena tahun baru ini kan? Jangan sekadar cakap kosong je. Kalau kita sendiri tak usaha, azam tahun baru nie takda maknanya. Jangan letakkan azam tahun baru nie terlalu tinggi. Cukup sekadar apa yang kita mampu sahaja dah cukup. Bila kita dapat capai azam tahun baru baru la rasa seronok kan. hahha..

Itu je la yang aku nak cakap sempena tahun baru nie. Nanti kalau rajin aku hapdate lagi. hehhe.. Selamat bercuti semua. 


0 comments:

Search