Wednesday, September 21, 2011

#Wordless Wednesday | Kesesakkan Di Federal Highway ( Lebuhraya Persekutuan )



Bukan jalan kereta je jem. Jalan motor pun jem di Federal Highway

14 comments:

wallpaper2free said...

kenapa jem? ada eksiden ker?

kech hidayah said...

eh?ni mcm gambar i tengok dalam hp tadi.sama la! jem sampai cenggini ye...ni time tayar pancit ke?

yusenze said...

tu la.. org selalu ingat naik kereta je jam.. naik motor pon kene jugak tempias jam ni weh.. hahha..

Al said...

haha jln moto jem sbb tyr pancit..

hidayahjamal said...

sesak la, kalau jln tu ramai org guna

Mario said...

ko nk amik gmbr apa sebenarnya ni...cuba cer betul2...ekeke

RerameUngu said...

maaak aihh..sungguh tuuu

Chaon Cornerz said...

wallpaper2free:
Mesti la ada. Tapi bukan waktu tue. Mungkin kesan lama daripada kereta langgar divider tue. Jalan Motor dah jadi kecil. =)

Chaon Cornerz said...

Kech:
hahha.. sape suruh tengok. Dah agak dah u tak tengok siang2 lagi. Nie hari sebelum tayar pancit.. =)

Chaon Cornerz said...

Yusenze:
betol tue weh. tambah2 kalau banjir jalan motor kan. Komfem lagi teruk.. hahha..

Chaon Cornerz said...

AL:
tayar pancit takda bagi kesan pun weh.. cuma bahaya je la untuk orang lain kalau kemalangan. =)

Chaon Cornerz said...

hidayahjamal:
jalan kat kl mane je yang tak jem kan.. hehhe..

Chaon Cornerz said...

Mario:
aku ingat nak amik gambar ko rio. Tapi ko siap bagi syarat tak boleh bawak kamera bila jumpe aku amik la gambar nie.. hahha..

Chaon Cornerz said...

Rerame:
ini bukan cobaan ye. ini betol2.. hahha..

Search