Wednesday, September 14, 2011

#Wordless Wednesday | Senjata Rahsia



Gambar Kereta Kebal

22 comments:

Mario said...

aku nak 1...aku nak!

wallpaper2free said...

senjata rahsia??...

tehr said...

kereta kebal kita ke orang punya ni, bro?

Chaon Cornerz said...

Mario:
Kereta mainan je boleh la.. hahha..

Chaon Cornerz said...

wallpaper2free:
rahsia la. jangan bagitau orang. hahha..

Chaon Cornerz said...

tehr:
nie yang kita punya.. haritue curi2 amik gambar nie.. =)

yusenze said...

aku ingatkan gambaq tongkat ali td weh... kakakka..

tajuk gempak.. senjata rahsia.. hahha..

BopL said...

Ada cuba bawak ke?

wachak said...

mencanak naik ... ha33

Chaon Cornerz said...

Yusenze:
gempak la sangat.. Aku macam silap tulis je.. hahha..

Chaon Cornerz said...

BopL:
Takde lesen.. Lesen terbang pun tak lepas nak bawak.. tengok je.. =)

Chaon Cornerz said...

wachak:
aku lemah sikit bahasa bahasa asing nie.. mencanak tue ape? hahha..

kech hidayah said...

huyoo..nape tak bergambar sekali?heheh

Chaon Cornerz said...

kech:
macam mane nak amik sekali.. takde orang nak amikkan.. hahha..

LiFe KaMi said...

payah nak jumpa keta kebal ni..
ingat jumpa time pergi sambutan merdeka dulu2 je..

YB said...

sekarang sudah pandai belajar pasal senjata rahsia ni.keke

Chaon Cornerz said...

LiFe KaMi:
kalau boleh nak bawak sekali kereta kebal nie. Tapi sampai bila2 pun susah nak drive tue.. kecuali la dapat masuk tentera.. =)

Chaon Cornerz said...

YB:
hahha.. sejata rahsia tue bukan maksud lain.. senjata negara..

S..U..D..@..I..S said...

kereta kebal mana nih.....best gmb ni

Chaon Cornerz said...

S..U..D..@..I..S :
Negara kita punya.. hari tue ada pegi site visit keta kebal nie.. =)

akubiomed said...

Kalau bawa atas jalan raya tentu ada yang tidak berani dekat dan beri laluan :-)

akubiomed said...

Kalau bawa atas jalan raya tentu ada yang tidak berani dekat dan beri laluan :-)

Search