Saturday, March 20, 2010

Faizal Tahir Kena Serbu!!







Nie yang nak cite nie.. kisah panas-panas.. macam goreng pisang da.. bile panas tue yang sedap makan kan.. nie bile crita tengah panas baru best dengar kan..? ishk2.. tak sangka sungguh.. glamer tue Faizal Tahir.. sape tak kenal die kan?? ha.. yang jauh mari dekat yang dekat mari rapat kan lagi.. kalau korang nak dengar cerita nie dengan lebih lanjut lagi..? jom terjah read more kat bawah nie..

Faizal tahir seorang yang yang Glemer dan sememangnya Femes.. Dan antara finalis Anugerah juara lagu pada tahun nie.. Walaupun tak Juara tapi tetap menang jugak kan walaupun dalam keadaan sakit.. Cayala Faizal Tahir..

Yang tak betolnya pasasl Entri nie, Enchik Chaon nak buat pasal Award.. bukan Faizal Tahir yang dapat Award tapi Enchik Cha'on yang dapat Award.. Beutiful Award Blogger.. Dibawah nie ade la sikit tentang Rule2 award nie..

  • 1. Thank & link the person that gave you the award.
  • 2. pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic
  • 3. Contact said Blogs and let them know they've won the award
  • 4. State 7 things about yourself.




Thanks kepada Gadis2 yang Bagi Award nie





Antara 15 Blogger Bertuah untuk menerima Award ini adalah..
jeng jeng jeng..





Tentang Cha'on

Insan
Biasa
memiliki
Blog
Warna
Oren



Sekian Sahaja Ulasan Award pada kali ini.. Sehingga kita Berjumpa lagi..


16 comments:

Ery Farieha said...

knp mesti letak pic FT?
huh.
kalo ko tag aku takpe gak.
FT=miss ery
lalalalala~

NiNa' said...

faizal tahir kena serbu... cewahh

rutikeben said...

thanks chaon

bile aku nk wat pun tak tau nih..haha

ain awang said...

ahahaha tbe2 lak an faizal tahir.hehe

Armyrule said...

owh tidak...hg tipu aku...nyesal aku bukak blog hg...hahaha...ingat betol2 citer FT td...cis beger tol..tang mana beautiful blog tu...hikhikhik

ezany said...

eh.. patutnya handsome blogger la.. hahaha.. tenkiu byk2.. :)

PiNk ButTeRfLy said...

thanks oren kerana sudi melenguhkan jari menaip tag ni. hehe..

|arieza| said...

baik.. time kasih.. nnt kita amik award ni k :) tq :p

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

kami mahu FT!!

hans said...

aku rasa nanti semua blogger dapat award nih
huhuhu

+dieabella+ said...

ish ape kne mgena ngan FT..tertipu...cis!!!hoho

Ery Farieha said...

chatbox full

Cik Ecah said...

yay!!! macehhhhh nanti sy wat!! busy nehh -_-

aien comel said...

suka faizal tahir. :)

Yuni Aisyah said...

la...buat suspen je...ish2..!!
rupenye cter len..cter dpt award..haha..

bgus gak tu buat pembaca nak tau sgt pastu kne tipu..haha..

faz_e said...

FT pakwe ku~

Search