Saturday, May 8, 2010

Award 2010 Untuk Cha'on Zone..!!


Gambar Hiasan Semata-mata Sumbangan Google..


Selamat Datang Ke Cha'on Zone.. Ni hao ma..? echewah.. cakap mandarin plak.. hahha.. Terima Kasih kerana singgah ke blog nie.. dan terima kasih jugak kepada semua yang telah meningkatkan Trafik blog nie.. Dah plan ke weekend nie..? Enche Chaon nak ikot.. hahha.. slumber je.. Uish.. wa.. bosan gile minggu nie.. Eh.. sudah2.. hahha.. balik kepada tajuk entri kali nie Award Untuk Cha'on Zone.. Nak tau dengan lebih lanjut..? jom terjah Read MOre..

Banyak gile hutang tagged yang tak buat lagi.. kepada blogger-blogger sekalian.. silalah jangan tagged Enche Cha'on dah.. hehhe.. dah banyak sangat dah nie.. Nanti kalo berkesempatan Enche Cha'on reply la mana yang dah tagged tue.. huhhu.. Sori sangat-sangat.. Entri kali nie nak buat pasal Award yang Enche Cha'on dapat dari kawan-kawan yang dah bagi award nie.. Thanks semua.. Jom layan.. (Nak view gambar dengan lebih cantik, click pada gambar)..


Award Pertama



Diberi oleh:


Award Ke-2


Diberi Oleh:

Award Ke-3


Diberi oleh:


Award Ke-4


Diberi oleh:

Award Ke-5


Diberi oleh:


Award Ke-6



Diberi Oleh:


Award Ke-7


Diberi oleh:


Terima Kasih kepada blogger yang bagi Award dekat Cha'on Zone nie.. Ade lagi blogger yang bagi award.. Tapi dah tak ingat la.. Kalo mane-mane yang tertinggal tue sori sangat2.. Nanti tinggalkan komen dan Enche Cha'on akan masukkan cepat-cepat..

Sekian..

0 comments:

Search