Friday, October 8, 2010

Berehat | Bukan R&R di Lebuh Raya


Welcome To Orang Club

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung. Hari ini dah hari Jumaat. Esok sabtu lepas tue ahad. Lepas tue masuk pula minggu baru. Masa berlalu begitu pantas walaupun ramai yang dah sedar kan. Pejam celik dah masuk hari baru dah nak masuk tahun baru. Hahha. Ada perkara yang sedap didengar dan ada perkara yang kadang-kadang kita tidak mahu pun dengar tetapi terpaksa dengar. Disini sy ada satu pengumuman.


Gambar Hiasan

Hari ini merupakan hari terakhir kita beraya. Maka dikesempatan ini sy ingin mengucapkan selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua blogger sekalian. Terima kasih kerana selalu singgah di blog picisan ini. hahha.. Jika ada salah dan silap dan ada yang terasa hati harap dimaafkan. Sy cuma insan biasa yang tidak terlepas dari melakukan kesilapan dan kesalahan.


Harap maaf semua. Bukan itu yang sy nak cakap. hahha.. Tapi berkenaan dengan aktiviti berblogwalking. Sy akan berehat dari aktiviti itu disebabkan semakin hari semakin ramai yang menggunakan software untuk menjana trafik mudah. Bosan dan malas nak terjah-terjah sebab rasa macam kena tipu la plak kan. hahha.. Bukan kedekut tapi agak-agak la kan. Ada beberapa orang yang berjaya dikenal pasti dengan menghantar msg2 yang sama setiap hari setiap masa.


Selamat berbelog semua. Hapuskan dendam tingkatkan keihklasan. Sekian sahaja entri peringatan sy pada kali ini. Banyak merepek je nie. hahha.. Jumpa lagi untuk entri yang akan datang. Jangan segan jangan malu untuk kongsi link sesiapa yang menggunakan software blogwalking tue.

Sekian~

0 comments:

Search