Tuesday, February 9, 2010

World Cup 2010!!








Selamat datang ke Chaon Zone.. Permainan apa??... bola sepak.. skali lagi.. permainan apa??.. bola sepak.. yeah!! Hari nie gua nak buat entri pasal World Cup 2010 yang akan bermula pada 11 June 2010 nie.. Nasib la start dengan hari jumaat kan.. Pasti ramai yang akan menantikan kehadiran Kejohanan piala dunia nie kan..

Kalo ada yang gila bola pun jangan sampai tdo lewat sudah.. Dah tu mula la masuk keje lambat.. nanti nak menjawab soalan cepumas plak dari bos2.. tapi kan gua rasa pasti dorang pun mesti tgk jugak.. hahha.. maaf ye bos.. jangan marah.. ampun2..

Jom pakat2 kena demam bola!! standby awal2 nie.. pastikan rumah anda ada siaran astro untuk melihat pertandingan secara life.. nie ha nak promote astro.. pakej bola xmahal sangat.. nak tgk pakej korang boleh layari www.astro.com.my.. xpun bleh je kalo nak tgk online.. tapi kadang2 sangkut da.. hahhaivanjaya.net.. Ehhh... sudah2.. berbalik kepada cerita World Cup 2010 nie..

World Cup kali nie akan diadakan di South Africa.. korang boleh tengok dalam di bawah peta South Africa.. kalo xjelas jugak click kat gambar untuk pembesaran kanak2 dumex.. hahha.. Tekan jangan xtekan.. nampak kan.. tempat untuk perlawan dekat yang bertanda merah 2.. sape nampak angkat tangan... ivanjaya.net.. ha.. macam 2 la..




Perlawanan akan bermula pada 11 jun 2010 dimana pasukan dari tuan rumah Sourh Africa akan menentang Pasukan dari Mexico pada perlawanan pembukaan bagi kumpulan A.. pasti la tuan rumah yang akan memulakan perlawanan kan?? dan perlawanan akhir pada 11 July 2010.. Pastikan korang pilih pasukan masing2 n sokong.. Go!! Go!! Go!! ole-ole-ole..





untuk mengetahi masa dan tempat perlawanan anda boleh download link di bawah.. dalam jadul dibawah anda boleh mengetahi kedudukan semasa pasukan2 yang bertanding termasuklah siapa yang akan layak ke Pusingan berikutnya..

download di sini

p/s: kalo xbleh download kat link nie korang boleh masuk kat google group.. picit (ini)

6 comments:

daud said...

Weh, awal masuk table? Tapi thanks wei. senang sikit nk isi. dah siap set.. aku xda blog la chaon.

Chaon Cornerz said...

lorh.. pulak dah.. dah 2 nape xbuat blog?? hahha.. biasa la.. nanti dah dekat pakat dok kalut nak cari.. dah 2 xjumpa.. nasib gua bagi nie.. eh.. macam dah kenal lama plak.. layanzz..

Misteri said...

German Juara..... hahahahahaha..

Chaon Cornerz said...

Apaa barang German.. baek pilih argentina..

ibnmasir said...

thnx sbb provide table. leh tau pasukan kegemaran masuk finale.. go Italy.. Go Spain.... haha...

Chaon Cornerz said...

eh.. mane 1 ko sokong nie?? hahha.. TQ.. singgah lagi nanti..

Search