Friday, March 5, 2010

Bayar Hutang!!



Selamat datang ke Chaon Zone.. Aduhai.. aduhai.. sudah ku bilang jangan.. tapi kau degil.. nasib kau bukan berhutang dengan "Ah-Long".. hahha.. Hari nie gua nak bayar hutang tagged yang telah dikemukakan oleh seorang peminat Faizal Tahir.. gila2 best best Faizal.. Vote for Faizal tahir.. sape minat faizal tahir boleh angkat tangan?? \0/.. Yeah.. Mata pun dah ngantuk nie tapi malas nak tangguh lama-lama plak.. nie la hadiah yang gua dapat dari Miss Ery.. ok jugak la.. sekurang-kurangnya dapat jugak gua update blog nie.. kan2??



nie wallpaper yang gua pakai sekarang.. print screen semua terus bagi nampak clear..


DESCRIPTION:

ERm.. macam dah jawab je soalan nie.. dalam dunia nie ada banyak yang perlu kita terokai.. Bak kata peptatah melayu "Jauh Perjalana Luas Pemandangan".. dengan merantau ke seluruh pelusuk dunia kita akan dapat banyak idea.. dari idea yang kita dapat itu sekaligus dapat create something new dalam hidup kita.. even kalau kita sedang pakai kasut, sedang lap TV, makan pun idea tiba-tiba datang kan? So.. ape yang perlu buat supaya idea tue tak hilang? korang boleh sediakan buku kecik untuk mencatat segala yang korang tengah fikir masa tue.. jangan rasa diri bodoh kalau buat macam tue, sebab apa yang kita buat untuk improve diri sendiri kan? buat apa nak rasa malu..

Moral dari cerita diatas yang dikaitkan dengan wallpaper yang gua pakai sekarang.. pemandangan yang indah kadang-kadang boleh membuatkan otak kita berfungsi.. kalau korang nak tau.. ramai pelukis-pelukis professional tak kira la dari negara mana sekalipun dorang akan suka melukis gambar-gambar sebagai contoh gambar pemandangan gunung, air terjun, sungai dan pokok-pokok.. inilah yang dikatakan dengan sumber inspirasi..

hah.. mengantuk dah nie.. hmm.. xpe2.. gua nak merepek merapu meraban lagi nie.. alangkah besnya kalau dapat berkhemah ditempat2 yang cantik pemandangan.. kan? korang ada fikir macam tue x? baek jawab cepat!! huh.. yela.. dengan suasana yang nyaman dan selesa tue membuatkan fikiran kita jadi tenang.. tambah-tambah pada zaman sekarang nie, jalan sini jem.. jalan sana jem.. tak gile ke kalau hari-hari nak mengadap benda yang sama ja.. mesti la kadang-kadang rasa bebai kan.. tambah pulak ada orang main potong Q.. memang kena sumpah seranah la orang yang potong Q tue kan? ha.. korang pun mesti ada jugak kan macam 2? baek mengaku cepat!! hahha..

Jawapan untuk wallpaper yang gua pakai ada dalam karangan yang gua buat diatas.. sila mendalami watak ok.. baca dengan penuh perasaan.. Ada maksud disebalik kata-kata dan karya gua nie.. jom layan iklan nie dlu ok..





Untuk pengetahuan umum.. Gua taknak tagged sapa2 kali nie.. mengantuk.. Faezah91 punya hutang tagged pun masih gua belom bayar lagi.. Nanti la eh.. jangan marah.. mataku sudah mengantuk.. Inilah hasil karya seorang yang sedang mengantok menulis.. apa-apa pun.. Layan... Sekian.. Patuhilah Had Laju Jalan Raya..


8 comments:

rutikeben said...

wow..ade cs...hohoooh

rutikeben said...

wow..ade cs..hohohoh

Chaon Cornerz said...

bosan2 maen CS.. isi masa lapang yang terluang.. hahha...

Anonymous said...

wow ada matlab hahah

tricksrex said...

faezah ke fiezah91 beb?

Chaon Cornerz said...

mane2 pun boleh2.. sapa2 rasa nak buat taggeg nie pun boleh..

Unknown said...

terima kasih pakcik
hutang dah langsai
blh hidup dgn tenang :P

Aishah Malik said...

khemah tu macam lintah.......

Search